سرقتهای میلیونی کارمند سابق بانک با جعل اسناد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 2 دی 1391
بازدید : 904
نویسنده : علیرضا

سرقتهای میلیونی کارمند سابق بانک با جعل اسناد
 
 
سرقتهای میلیونی کارمند سابق بانک با جعل اسناد  
 
 
 
 
   
 
 
    کارمند سابق بانک که با جعل مدارک مشتریان اقدام به سرقت از حساب آنها می کرد با تلاش ماموران پلیس فتا البرز شناسایی و دستگیر شد.
   
   
 
 
     

کارمند سابق بانک که با جعل مدارک مشتریان اقدام به سرقت از حساب آنها می کرد با تلاش ماموران پلیس فتا البرز شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتا استان البرز با اشاره به این خبر گفت: با شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ ۱۸ میلیون تومان از حسابش ماموران اقدامات خود را برای شناسایی فرد برداشت کننده آغاز کردند.

 

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته مشخص شد، برداشت وجه به صورت حضوری و با ارائه مدارک شناسایی جعلی صورت گرفته است. در ادامه تحقیقات مشخص شد چندی قبل یک زن و مرد به بانک مراجعه و این وجه را به حساب فرد مشخصی واریز کرده اند که پس از احضار، وی معترف شد وجه مورد نظر بابت طلبی بوده که از متهم داشت.همچنین یکی از متهمان پرونده که زن جوانی بود ، شناسایی و دستگیر شد.

 

رئیس پلیس فتا استان البرز تاکید کرد: با اعترافات زن جوان، همدستش نیز شناسایی و مشخص شد توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر فومن دستگیر شده و در زندان است. پس از انجام هماهنگی متهم مورد بازجویی قرار گرفت و پس از انکارهای اولیه لب به اعتراف گشود و به بزه خود اعتراف کرد و در بازجویی ها گفت: چندی قبل متصدی بانک بوده و زمانیکه مشتریان به بانک مراجعه می کردند مدارک آنها را سرقت کرده و در فرصتی مناسب آنها را جعل کرده و سپس اقدام به برداشت پول از حساب آنها می کرد.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com